ღონისძიებები




მათემატიკის გაკვეთილი ისტ -ის გამოყენებით






სახალისო მათემატიკა

2018 წ.


1.  ავაწყეთ    "რობოტები"






















































კონფერენცია  მოსწავლეთა შემოქმედებითი განვითარების ცენტრშიმონაწილეობენ მე-7 საჯარო სკოლის მოსწავლები
























2.      გამოცდილების გაზიარება
თემა: ისტ–ის გამოყენება მათემატიკის გაკვეთილზე
















 გაკვეთილები ისტ–ის გამოყენებით









მათემატიკის ოლიმპიადა


ორგანიზატორი

 ხაშურის მე–7 საჯარო სკოლის პედაგოგი    ციური ინასარიძე
 (სერტიფიცირებული მათემატიკაI-VI კლ, სქემაში ჩართული –2013 წელი).

 ინტელექტუალური მხარდამჭერი

ხაშურის მე–3 , მე–5, მე–4, მე–9 და სურამის მე–2 საჯარო სკოლა.

მხარდამჭერი ორგანიზაცია

ხაშურის საგანმანათლებლო რესურსცენტრი

არსებული მდგომარეობა და პრობლემები

თანამედროვე ცხოვრებაში ტექნიკური მეცნიერებების, მათ შორის მათემატიკის მნიშვნელობა საყოველთაოდ აღიარებულია.მათემატიკის შესწავლა უმრავლესად დაკავშირებულია ეროვნულ გამოცდებთან. ოლიმპიადებშიც უმრავლესად მონაწილეობას იღებენ, მხოლოდ განსაკუთრებულად ძლიერი მოსწავლეები. რაც იწვევს მოსწავლეებში მათემატიკის ღრმად შესწავლის დაბალ მოტივაციას და დაბალ თვითრწმენას.

პრობლემის დაძლევის გზები:

   პრობლემის დასაძლევად საჭიროა, მოსწავლეს ადრეულ ასაკში გაუჩნდეს მათემატიკის სიღრმისეულად შესწავლის მოტივაცია. მოტივაციის გაჩენის ერთ-ერთი სერიოზული საშუალებაა შეჯიბრი, კონკურსი, სადაც გამარჯვებისადმი სწრაფვა აჩენს სწავლის სურვილის გაძლიერებას.

კონკურსის მიზანი:
  მათემატიკის, როგორც საგნის პოპულარიზაცია, მოსწავლეთა მოტივაციის გაზრდა, მათი ცოდნის დონის ამაღლება.

  კონკურსის ამოცანები:

კონკურსი ხელს შეუწყობს მოსწავლეების აზროვნების უნარის განვითარებას, სასკოლო მათემატიკის კურსში მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში დამოუკიდებლად გამოვლენას. აუმაღლებს მათ თვითშეფასების უნარს. აღსანიშნავია, რომ მე–2, მე–3, მე–4, მე-5 მე-6 კლასი დაწყებითი საფეხურების  კლასებია, საბაზო საფეხურზე კი შეინიშნება მათემატიკისადმი იმტერესის დაქვეითების ტენდენციები. დაწყებით კლასელებში ჩატარებული კონკურსი არა მარტო აამაღლებს მოსწავლეთა მოტივაციასა და პასუხისმგებლობას, არამედ გაზრდის ინტერესს მათემატიკისადმი.

კონკურსი 2 ეტაპიანია:

       I ეტაპი: მოსწავლეებს მიეცემათ ტესტური  დავალება. დავალების შესრულებისას მონაწილეებს ექნებათ საშუალება, გამოავლინონ ეროვნული სასწავლო პროგრამით გათვალისწინებული საკითხების ცოდნა. მეორე ეტაპში მონაწილეობას მიიღებს ის მოსწავლე, რომელის ტესტის 50 %  დადებითად უპასუხებს, რაც  კიდევ უფრო დაარწმუნებს მოსწავლეს საკუთარ შესაძლებლობებში და გაუჩენს შემდეგ ეტაპზე მონაწილეობის სურვილს. II ეტაპის ტესტურ დავალებებში ეროვნული სასწავლო გეგმიტ გათვალისწინებულ საკითხებთან ერტად მოცემული იქნება ამოცანები ზოგადი უნაებიდან. მოსწავლეებს მიეცემათ საშუალება, სრულად გამოავლინონ თავისი შესაძლებლობები დამოუკიდებლად მუშაობისას.
კონკურსის ჩატარების ადგილი და დრო:      

კონკურსი ჩატარდება ხაშურის მე–7 საჯარო სკოლაში,
მისამართი თამარ მეფის ქ. 10 2
 I ეტაპი 2013 წლის  11 მაისი 10 საათი;
II ეტაპი 2013 წლის 7 ივნისი 15 საათი.
კონკურსში მონაწილეობის პირობები:     კონკურსში მონაწილეობის მიღება შეუძლია საჯარო და  კერძო სკოლების დაწყებითი კლასის მოსწავლეებს,
(მონაწილეებმა ნაშრომზე უნდა მიუთითონ სახელი, გვარი, მისი და/ან მშობლის ტელეფონის ნომერი, სკოლა, კლასი, მათემატიკის მასწავლებლის სახელი და გვარი, ტელეფონის ნომერი). I ტურში გამარჯვებულებს ეცნობებათ სკოლაში და/ ან პირადად და გაეგზავნებათ მიწვევა II ტურზე. II ეტაპზე გადავლენ ის მოსწავლეები, რომლებიც I ტურის ამოცანებში მაქსიმალური მიღწევადი ქულების 50%-ს მაინც დააგროვებენ. II ტური ჩატარდება 2013 წლის 7 ივნისს, ხსაურის მე–7  საჯარო სკოლაში  რეგისტრაცია დაიწყება 14 საათზე. რეგისტრაციაზე მოსწავლემ უნდა წარმოადგინოს: ცნობა სკოლიდან კლასის მითითებით, რითაც დასტურდება, რომ იგი ნამდვილად არის აღნიშნული სკოლის მოსწავლე. რეგისტრაციაზე მოსწავლე მიიღებს სარეგისტრაციო ფურცელს, სადაც მითითებული იქნება ოთახის ნომერი და მოსწავლის პირადი მონაცემები. დაგვიანებული მოსწავლე ტურზე არ დაიშვება.  ტურზე მონაწილეს ეკრძალება: -მობილური ტელეფონის ან სხვა ელექტრონული აპარატურის, მათ შორის კალკულატორის შეტანა; -დამხმარე მასალის-სახელმძღვანელოების, ჩანაწერების, ფურცლების და სხვათა გამოყენება; -გადალაპარაკება, დახმარების გაწევა ან მიღება, სხვა პირისათვის რაიმე ფორმით ხელის შეშლა; -სამუშაო ადგილის უნებართვოდ დატოვება. სამუშაო ადგილის დატოვება შესაძლებელია მხოლოდ თანმხლებ პირთან ერთად; -მერხზე რვეულის, საწერი კალმისა და სარეგისტრაციო ფურცლის გარდა სხვა ნივთების დალაგება; -ტესტზე მუშაობის დაწყება მეთვალყურის მითითების გარეშე; - საგამოცდო დროის ამოწურვის შემდეგ ტესტზე მუშაობის გაგრძელება. პირველი დარღვევის შემთხვევაში მოსწავლე იღებს წერილობით გაფრთხილებას, რაც ფიქსირდება დამკვირვებლის მიერ ნაშრომის პირველ გვერდზე. დარღვევის დროისა და ტიპის მითითებით. დარღვევის განმეორების შემთხვევაში დამკვირვებელი კვლავ წერილობით აფიქსირებს დარღვევას , რის შემდეგაც აღნიშნული ნაშრომი არ გასწორდება.   

  
II ტურის მიმდინარეობა:

       II ტურში წერის ხანგრძლოვობაა 1 საათი. მეორე ტურის ყველა მონაწილეს გადაეცემა სერთიფიკატი. პირველ ადგილზე გასულად ჩაითვლება ყველა ის მონაწილე, რომელთაც ექნებათ მეორე ტურში მიღწეული მაქსიმალური ქულის 50% და მეტი; შედეგები, ამოცანათა ამოხსნები და გასწორების კრიტერიუმები გამოქვეყნდება გამოიკვრება მე–7 სკოლაში, შედეგების გამოქვეყნებიდან 2 დღის ვადაში 2013 წლის 11 ივნისს, 10 საათიდან 16 სათამდე მონაწილეებს (ან მათ წარმომადგენელს) უფლება ექნებათ განცხადებით მიმართონ საორგანიზაციო კომიტეტს და გამოთქვან პრეტენზია ნაშრომში მიღებული ქულებისა და გასწორების კრიტერიუმის შეუსაბამობის შესახებ. კომისია გადასინჯავს პრეტენზირებულ ნაშრომებს და 2013 წლის 13  ივნისს გამოაქვეყნებს საბოლოო შედეგებს. ამასთან, ავტორებს საშუალება ექნებათ ნახონ თავისი ნაშრომი.
  გამარჯვებულები დაჯილდოვდება 2013 წლის 14 ივნისს 14 საათზე.



პრეტესტები

მათემატიკის ოლიმპიადა
ორგანიზატორი
 ხაშურის მე–7 საჯარო სკოლის პედაგოგი                 ციური ინასარიძე
 (სერტიფიცირებული მათემატიკაI-VI კლ, სქემაში ჩართული –2013 წელი).
 ინტელექტუალური მხარდამჭერი
ხაშურის მე–3 , მე–5, მე–4, მე–9 და სურამის მე–2 საჯარო სკოლა.
მხარდამჭერი ორგანიზაცია
ხაშურის საგანმანათლებლო რესურსცენტრი
არსებული მდგომარეობა და პრობლემები
თანამედროვე ცხოვრებაში ტექნიკურ მეცნიერებების, მათ შორის მათემატიკის მნიშვნელობა საყოველთაოდ აღიარებულია.მათემატიკის შესწავლა უმრავლესად დაკავშირებულია ეროვნულ გამოცდებთან. ოლიმპიადებშიც უმრავლესად მონაწილეობას იღებენ, მხოლოდ განსაკუთრებულად ძლიერი მოსწავლეები. რაც იწვევს მოსწავლეებში მათემატიკის ღრმად შესწავლის დაბალ მოტივაციას და დაბალ თვითრწმენას.

პრობლემის დაძლევის გზები:

   პრობლემის დასაძლევად საჭიროა, მოსწავლეს ადრეულ ასაკში გაუჩნდეს მათემატიკის სიღრმისეულად შესწავლის მოტივაცია. მოტივაციის გაჩენის ერთ-ერთი სერიოზული საშუალებაა შეჯიბრი, კონკურსი, სადაც გამარჯვებისადმი სწრაფვა აჩენს სწავლის სურვილის გაძლიერებას.
კონკურსის მიზანი:
  მათემატიკის, როგორც საგნის პოპულარიზაცია, მოსწავლეთა მოტივაციის გაზრდა, მათი ცოდნის დონის ამაღლება.
  კონკურსის ამოცანები:
კონკურსი ხელს შეუწყობს მოსწავლეების აზროვნების უნარის განვითარებას, სასკოლო მათემატიკის კურსში მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში დამოუკიდებლად გამოვლენას. აუმაღლებს მათ თვითშეფასების უნარს. აღსანიშნავია, რომ მე–2, მე–3, მე–4, მე-5 მე-6 კლასი დაწყებითი საფეხურების  კლასებია, საბაზო საფეხურზე კი შეინიშნება მათემატიკისადმი იმტერესის დაქვეითების ტენდენციები. დაწყებით კლასელებში ჩატარებული კონკურსი არა მარტო აამაღლებს მოსწავლეთა მოტივაციასა და პასუხისმგებლობას, არამედ გაზრდის ინტერესს მათემატიკისადმი.
კონკურსი 2 ეტაპიანია:
       I ეტაპი: მოსწავლეებს მიეცემათ ტესტური  დავალება. დავალების შესრულებისას მონაწილეებს ექნებათ საშუალება, გამოავლინონ ეროვნული სასწავლო პროგრამით გათვალისწინებული საკითხების ცოდნა. მეორე ეტაპში მონაწილეობას მიიღებს ის მოსწავლე, რომელის ტესტის 50 %  დადებითად უპასუხებს, რაც  კიდევ უფრო დაარწმუნებს მოსწავლეს საკუთარ შესაძლებლობებში და გაუჩენს შემდეგ ეტაპზე მონაწილეობის სურვილს. II ეტაპის ტესტურ დავალებებში ეროვნული სასწავლო გეგმიტ გათვალისწინებულ საკითხებთან ერტად მოცემული იქნება ამოცანები ზოგადი უნაებიდან. მოსწავლეებს მიეცემათ საშუალება, სრულად გამოავლინონ თავისი შესაძლებლობები დამოუკიდებლად მუშაობისას.
კონკურსის ჩატარების ადგილი და დრო:      

კონკურსი ჩატარდება ხაშურის მე–7 საჯარო სკოლაში,
მისამართი თამარ მეფის . 10 2
 I ეტაპი 2013 წლის  11 მაისი 10 საათი;
II ეტაპი 2013 წლის 7 ივნისი 15 საათი.
კონკურსში მონაწილეობის პირობები:     კონკურსში მონაწილეობის მიღება შეუძლია საჯარო და  კერძო სკოლების დაწყებითი კლასის მოსწავლეებს,
(მონაწილეებმა ნაშრომზე უნდა მიუთითონ სახელი, გვარი, მისი და/ან მშობლის ტელეფონის ნომერი, სკოლა, კლასი, მათემატიკის მასწავლებლის სახელი და გვარი, ტელეფონის ნომერი). I ტურში გამარჯვებულებს ეცნობებათ სკოლაში და/ ან პირადად და გაეგზავნებათ მიწვევა II ტურზე. II ეტაპზე გადავლენ ის მოსწავლეები, რომლებიც I ტურის ამოცანებში მაქსიმალური მიღწევადი ქულების 50%- მაინც დააგროვებენ. II ტური ჩატარდება 2013 წლის 7 ივნისს, ხსაურის მე–7  საჯარო სკოლაში  რეგისტრაცია დაიწყება 14 საათზე. რეგისტრაციაზე მოსწავლემ უნდა წარმოადგინოს: ცნობა სკოლიდან კლასის მითითებით, რითაც დასტურდება, რომ იგი ნამდვილად არის აღნიშნული სკოლის მოსწავლე. რეგისტრაციაზე მოსწავლე მიიღებს სარეგისტრაციო ფურცელს, სადაც მითითებული იქნება ოთახის ნომერი და მოსწავლის პირადი მონაცემები. დაგვიანებული მოსწავლე ტურზე არ დაიშვებატურზე მონაწილეს ეკრძალება: -მობილური ტელეფონის ან სხვა ელექტრონული აპარატურის, მათ შორის კალკულატორის შეტანა; -დამხმარე მასალის-სახელმძღვანელოების, ჩანაწერების, ფურცლების და სხვათა გამოყენება; -გადალაპარაკება, დახმარების გაწევა ან მიღება, სხვა პირისათვის რაიმე ფორმით ხელის შეშლა; -სამუშაო ადგილის უნებართვოდ დატოვება. სამუშაო ადგილის დატოვება შესაძლებელია მხოლოდ თანმხლებ პირთან ერთად; -მერხზე რვეულის, საწერი კალმისა და სარეგისტრაციო ფურცლის გარდა სხვა ნივთების დალაგება; -ტესტზე მუშაობის დაწყება მეთვალყურის მითითების გარეშე; - საგამოცდო დროის ამოწურვის შემდეგ ტესტზე მუშაობის გაგრძელება. პირველი დარღვევის შემთხვევაში მოსწავლე იღებს წერილობით გაფრთხილებას, რაც ფიქსირდება დამკვირვებლის მიერ ნაშრომის პირველ გვერდზე. დარღვევის დროისა და ტიპის მითითებით. დარღვევის განმეორების შემთხვევაში დამკვირვებელი კვლავ წერილობით აფიქსირებს დარღვევას , რის შემდეგაც აღნიშნული ნაშრომი არ გასწორდება.   

  II ტურის მიმდინარეობა:
 II ტურში წერის ხანგრძლოვობაა 1 საათი. მეორე ტურის ყველა მონაწილეს გადაეცემა სერთიფიკატი. პირველ ადგილზე გასულად ჩაითვლება ყველა ის მონაწილე, რომელთაც ექნებათ მეორე ტურში მიღწეული მაქსიმალური ქულის 50% და მეტი; შედეგები, ამოცანათა ამოხსნები და გასწორების კრიტერიუმები გამოქვეყნდება გამოიკვრება მე–7 სკოლაში, შედეგების გამოქვეყნებიდან 2 დღის ვადაში 2013 წლის 11 ივნისს, 10 საათიდან 16 სათამდე მონაწილეებს (ან მათ წარმომადგენელს) უფლება ექნებათ განცხადებით მიმართონ საორგანიზაციო კომიტეტს და გამოთქვან პრეტენზია ნაშრომში მიღებული ქულებისა და გასწორების კრიტერიუმის შეუსაბამობის შესახებ. კომისია გადასინჯავს პრეტენზირებულ ნაშრომებს და 2013 წლის 13  ივნისს გამოაქვეყნებს საბოლოო შედეგებს. ამასთან, ავტორებს საშუალება ექნებათ ნახონ თავისი ნაშრომი.
  გამარჯვებულები დაჯილდოვდება 2013 წლის 14 ივნისს 14 საათზე.
 კონკურსის გენერალური სპონსორია ბანკი რესპუბლიკა!




მათემატიკის ოლიმპიადა
ორგანიზატორი
 ხაშურის მე–7 საჯარო სკოლის პედაგოგი                 ციური ინასარიძე
 (სერტიფიცირებული მათემატიკაI-VI კლ, სქემაში ჩართული –2013 წელი).
 ინტელექტუალური მხარდამჭერი
ხაშურის მე–3 , მე–5, მე–4, მე–9 და სურამის მე–2 საჯარო სკოლა.
მხარდამჭერი ორგანიზაცია
ხაშურის საგანმანათლებლო რესურსცენტრი
არსებული მდგომარეობა და პრობლემები
თანამედროვე ცხოვრებაში ტექნიკურ მეცნიერებების, მათ შორის მათემატიკის მნიშვნელობა საყოველთაოდ აღიარებულია.მათემატიკის შესწავლა უმრავლესად დაკავშირებულია ეროვნულ გამოცდებთან. ოლიმპიადებშიც უმრავლესად მონაწილეობას იღებენ, მხოლოდ განსაკუთრებულად ძლიერი მოსწავლეები. რაც იწვევს მოსწავლეებში მათემატიკის ღრმად შესწავლის დაბალ მოტივაციას და დაბალ თვითრწმენას.

პრობლემის დაძლევის გზები:

   პრობლემის დასაძლევად საჭიროა, მოსწავლეს ადრეულ ასაკში გაუჩნდეს მათემატიკის სიღრმისეულად შესწავლის მოტივაცია. მოტივაციის გაჩენის ერთ-ერთი სერიოზული საშუალებაა შეჯიბრი, კონკურსი, სადაც გამარჯვებისადმი სწრაფვა აჩენს სწავლის სურვილის გაძლიერებას.
კონკურსის მიზანი:
  მათემატიკის, როგორც საგნის პოპულარიზაცია, მოსწავლეთა მოტივაციის გაზრდა, მათი ცოდნის დონის ამაღლება.
  კონკურსის ამოცანები:
კონკურსი ხელს შეუწყობს მოსწავლეების აზროვნების უნარის განვითარებას, სასკოლო მათემატიკის კურსში მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში დამოუკიდებლად გამოვლენას. აუმაღლებს მათ თვითშეფასების უნარს. აღსანიშნავია, რომ მე–2, მე–3, მე–4, მე-5 მე-6 კლასი დაწყებითი საფეხურების  კლასებია, საბაზო საფეხურზე კი შეინიშნება მათემატიკისადმი იმტერესის დაქვეითების ტენდენციები. დაწყებით კლასელებში ჩატარებული კონკურსი არა მარტო აამაღლებს მოსწავლეთა მოტივაციასა და პასუხისმგებლობას, არამედ გაზრდის ინტერესს მათემატიკისადმი.
კონკურსი 2 ეტაპიანია:
       I ეტაპი: მოსწავლეებს მიეცემათ ტესტური  დავალება. დავალების შესრულებისას მონაწილეებს ექნებათ საშუალება, გამოავლინონ ეროვნული სასწავლო პროგრამით გათვალისწინებული საკითხების ცოდნა. მეორე ეტაპში მონაწილეობას მიიღებს ის მოსწავლე, რომელის ტესტის 50 %  დადებითად უპასუხებს, რაც  კიდევ უფრო დაარწმუნებს მოსწავლეს საკუთარ შესაძლებლობებში და გაუჩენს შემდეგ ეტაპზე მონაწილეობის სურვილს. II ეტაპის ტესტურ დავალებებში ეროვნული სასწავლო გეგმიტ გათვალისწინებულ საკითხებთან ერტად მოცემული იქნება ამოცანები ზოგადი უნაებიდან. მოსწავლეებს მიეცემათ საშუალება, სრულად გამოავლინონ თავისი შესაძლებლობები დამოუკიდებლად მუშაობისას.
კონკურსის ჩატარების ადგილი და დრო:      

კონკურსი ჩატარდება ხაშურის მე–7 საჯარო სკოლაში,
მისამართი თამარ მეფის . 10 2
 I ეტაპი 2013 წლის  11 მაისი 10 საათი;
II ეტაპი 2013 წლის 7 ივნისი 15 საათი.
კონკურსში მონაწილეობის პირობები:     კონკურსში მონაწილეობის მიღება შეუძლია საჯარო და  კერძო სკოლების დაწყებითი კლასის მოსწავლეებს,
(მონაწილეებმა ნაშრომზე უნდა მიუთითონ სახელი, გვარი, მისი და/ან მშობლის ტელეფონის ნომერი, სკოლა, კლასი, მათემატიკის მასწავლებლის სახელი და გვარი, ტელეფონის ნომერი). I ტურში გამარჯვებულებს ეცნობებათ სკოლაში და/ ან პირადად და გაეგზავნებათ მიწვევა II ტურზე. II ეტაპზე გადავლენ ის მოსწავლეები, რომლებიც I ტურის ამოცანებში მაქსიმალური მიღწევადი ქულების 50%- მაინც დააგროვებენ. II ტური ჩატარდება 2013 წლის 7 ივნისს, ხსაურის მე–7  საჯარო სკოლაში  რეგისტრაცია დაიწყება 14 საათზე. რეგისტრაციაზე მოსწავლემ უნდა წარმოადგინოს: ცნობა სკოლიდან კლასის მითითებით, რითაც დასტურდება, რომ იგი ნამდვილად არის აღნიშნული სკოლის მოსწავლე. რეგისტრაციაზე მოსწავლე მიიღებს სარეგისტრაციო ფურცელს, სადაც მითითებული იქნება ოთახის ნომერი და მოსწავლის პირადი მონაცემები. დაგვიანებული მოსწავლე ტურზე არ დაიშვებატურზე მონაწილეს ეკრძალება: -მობილური ტელეფონის ან სხვა ელექტრონული აპარატურის, მათ შორის კალკულატორის შეტანა; -დამხმარე მასალის-სახელმძღვანელოების, ჩანაწერების, ფურცლების და სხვათა გამოყენება; -გადალაპარაკება, დახმარების გაწევა ან მიღება, სხვა პირისათვის რაიმე ფორმით ხელის შეშლა; -სამუშაო ადგილის უნებართვოდ დატოვება. სამუშაო ადგილის დატოვება შესაძლებელია მხოლოდ თანმხლებ პირთან ერთად; -მერხზე რვეულის, საწერი კალმისა და სარეგისტრაციო ფურცლის გარდა სხვა ნივთების დალაგება; -ტესტზე მუშაობის დაწყება მეთვალყურის მითითების გარეშე; - საგამოცდო დროის ამოწურვის შემდეგ ტესტზე მუშაობის გაგრძელება. პირველი დარღვევის შემთხვევაში მოსწავლე იღებს წერილობით გაფრთხილებას, რაც ფიქსირდება დამკვირვებლის მიერ ნაშრომის პირველ გვერდზე. დარღვევის დროისა და ტიპის მითითებით. დარღვევის განმეორების შემთხვევაში დამკვირვებელი კვლავ წერილობით აფიქსირებს დარღვევას , რის შემდეგაც აღნიშნული ნაშრომი არ გასწორდება.   

  II ტურის მიმდინარეობა:
 II ტურში წერის ხანგრძლოვობაა 1 საათი. მეორე ტურის ყველა მონაწილეს გადაეცემა სერთიფიკატი. პირველ ადგილზე გასულად ჩაითვლება ყველა ის მონაწილე, რომელთაც ექნებათ მეორე ტურში მიღწეული მაქსიმალური ქულის 50% და მეტი; შედეგები, ამოცანათა ამოხსნები და გასწორების კრიტერიუმები გამოქვეყნდება გამოიკვრება მე–7 სკოლაში, შედეგების გამოქვეყნებიდან 2 დღის ვადაში 2013 წლის 11 ივნისს, 10 საათიდან 16 სათამდე მონაწილეებს (ან მათ წარმომადგენელს) უფლება ექნებათ განცხადებით მიმართონ საორგანიზაციო კომიტეტს და გამოთქვან პრეტენზია ნაშრომში მიღებული ქულებისა და გასწორების კრიტერიუმის შეუსაბამობის შესახებ. კომისია გადასინჯავს პრეტენზირებულ ნაშრომებს და 2013 წლის 13  ივნისს გამოაქვეყნებს საბოლოო შედეგებს. ამასთან, ავტორებს საშუალება ექნებათ ნახონ თავისი ნაშრომი.
  გამარჯვებულები დაჯილდოვდება 2013 წლის 14 ივნისს 14 საათზე.




შიდა სასკოლო ოლიმპიადა


Комментариев нет:

Отправить комментарий

window.setTimeout(function() { document.body.className = document.body.className.replace('loading', ''); }, 10);